Cite this article as:
Железовская Г. И. Reterminology as a Forming Way Terms in the Language of Modern Didactic Studies. Izvestiya of Saratov University. Philosophy. Psychology. Pedagogy, 2010, vol. 10, iss. 4, pp. 104-106. DOI: https://doi.org/10.18500/1819-7671-2010-10-4-104-106
This is an open access article distributed under the terms of Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC-BY 4.0).
Heading:
Language:
Russian
Reterminology as a Forming Way Terms in the Language of Modern Didactic Studies
The article gives us the characteristics of reterminology as a forming way of didactic terms.
Key words:
Literature
1 Князева Е.М. Синергетика как средство интеграции есте-
ственного образования / Е.М. Князева, С.П. Курдюмов //
Высшее образование в России. 1994. №4. С.31−36.
2 Лотте Д.С. Основы построения научно-технической
терминологии: Вопросы и методики / Д.С. Лотте. М., 1961.
Status:
одобрено к публикации
Short Text (PDF):
Generator XML for DOAJ
Error!
Не определено в Выпуске поле Опубликована онлайн:publicationDate
Не определено в Выпуске поле Опубликована онлайн:publicationDate