Cite this article as:
Epifanova M. A. The Research of Influence of Multimedia Teaching Technologies at the Effectiveness of the Didactic Process. Izvestiya of Saratov University. Philosophy. Psychology. Pedagogy, 2010, vol. 10, iss. 2, pp. 98-102. DOI: https://doi.org/10.18500/1819-7671-2010-10-2-98-102
This is an open access article distributed under the terms of Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC-BY 4.0).
Heading:
UDC:
378
Language:
Russian
The Research of Influence of Multimedia Teaching Technologies at the Effectiveness of the Didactic Process
Explored results of introduction in the scholastic process of school of multimedia technologies. Shown that as a result increases a level of motivation of self-education and qualitative didactic process factors.
Key words:
Literature
- Мантуленко В.В. Становление познавательного интереса школьников в условиях информатизации образования / В.В. Мантуленко // Вестн. Самар. гос. ун-та. 2006. №5/2. С.36−44.
- Подласый И.П. Педагогика: Новый курс: учебник для студентов высших учебных заведений: в 2 кн. / И.П. Подласый. М., 2001. Кн.1: Общие вопросы. Процесс обучения.
- Бешелев С.Д. Математико-статистические методы экспертных оценок / С.Д. Бешелев, Ф.Г. Гурович. М., 1977; Эдельгауз Г.Е. Достоверность статистических показателей / Г.Е. Эдельгауз. М., 1977.
- Маркова А.К. Формирование мотивации обучения в школьном возрасте / А.К. Маркова. М., 1986.
Status:
одобрено к публикации
Short Text (PDF):
Full Text (PDF):
Generator XML for DOAJ
Error!
Не определено в Выпуске поле Опубликована онлайн:publicationDate
Не определено в Выпуске поле Опубликована онлайн:publicationDate