Cite this article as:
Kochegarova O. S. The Model of Formation of Readiness of a Future Math Teacher to the Realization of Additional Math Education of Pupils. Izvestiya of Saratov University. Philosophy. Psychology. Pedagogy, 2012, vol. 12, iss. 4, pp. 108-111. DOI: https://doi.org/10.18500/1819-7671-2012-12-4-108-111
This is an open access article distributed under the terms of Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC-BY 4.0).
Heading:
UDC:
51(072.3)
Language:
Russian
The Model of Formation of Readiness of a Future Math Teacher to the Realization of Additional Math Education of Pupils
The article deals with one of the guestions, concerning with the problem of formation of readiness of a future math teacher to the realization of additional math education of pupils – the model of formation of readiness.
Key words:
Literature
- Указ Президента Российской Федерации «О мерах по реализации государственной политики в области образования и науки» // Рос. газ. 2012. № 5775, май. С. 1.
- Кочегарова О. С., Кондаурова И. К., Терновая Н. А. История школьного математического образования в России и за рубежом. Саратов, 2012. 160 с.
- Кочегарова О. С., Кондаурова И. К., Терновая Н. А. Дополнительное математическое образование детей в условиях школы. Саратов, 2012. 160 с.
Status:
одобрено к публикации
Full Text (PDF):