Cite this article as:

Zamaraev A. G. The Module-Competence Approach to Training of Cadets of the Higher Military-Vocational Training. Izvestiya of Saratov University. Philosophy. Psychology. Pedagogy, 2012, vol. 12, iss. 2, pp. 105-107. DOI: https://doi.org/10.18500/1819-7671-2012-12-2-105-107


This is an open access article distributed under the terms of Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC-BY 4.0).
Heading: 
UDC: 
378.147
Language: 
Russian

The Module-Competence Approach to Training of Cadets of the Higher Military-Vocational Training

The article deals the content of the training in the implementation of the module-competence approach in the educational process of the higher military-vocational training.

Literature
  1. Максудова Л. Г., Литвиненко М. В., Абросимов В. В. Разработка и построение учебных модулей для системы дистанционного обучения: метод. пособие. М., 2006. С. 30-31. 
  2. Богословский В. А., Караваева Е. В., Шехонин А. А. Принципы проектирования оценочных средств для реализации образовательных программ ВПО: компетентностный подход // Высшее образование в России. 2007. № 10. С. 9.
Status: 
одобрено к публикации

Generator XML for DOAJ